Mycket på gång samtidigt

Passar på och skriver ett litet inlägg innan sängdags. Egentligen har sängen redan kallat på mig i 1½h inför morgondagens morgonpass, snart så!

Haft en minst sagt intressant och rolig arbetsdag och därefter fått njuta av det vackra varma vädret i linne från Forsythias rygg <3. Som vanligt bjöd hon på piaff under vårat skrittarbete (Säg när hon tänker låta bli, på tok för kul att hoppa över. Har fått ok från vet :) ). Har utöver samling-längning träningen i skritt börjat på skolarbete så sakteliga under senaste dagarna innan igångsättning nästa vecka. Vet inte om jag inbillar mig (önskar så verkligen!), men tycker mig börja se minskad muskelmassa efter många veckor utan träning :(. Ve och fasa efter allt jobb! Men inte mkt att göra än att invänta fullständig återhämtning innan riktig igångsättning...

Mat färdiglagat för flertal dagar, morgondagens sallad redo och sängen med kvällens lektyr väntar.
Så nu tackar jag för ikväll, ni får sova så gott gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se