Examen, köpt lägenhet, weekend i Stockholm

Lång tid har gått sedan sist jag skrev här inne sist, bla pga mkt med studierna på slutet, köp och flytt till min nya lägenhet i Sjöbo, min examen den 18 januari och därefter nya jobbet på Ystad lasarett from den 21 januari!

Forsythia går grymt bra, piaffen släpper bit för bit och just nu diskuteras om ev debut av Intermediaire 1B i Dagstorp den 5 maj. Får hoppas jag är ledig från jobbet! (får bara schema för 5 veckor i sträck, sen läggs nytt schema, plus att jag kommer åka till New York ett par veckor innan).
 
Just nu befinner jag mig i Stockholm och hälsar äntligen på käraste Ebba Widell och Fix Victoria igen efter alltför lång tid sen sist! Grymt kul att se den stora utvecklingen sen sist jag såg dom!
 
 

Kommentarer
Postat av: Aina

Så roligt att det går framåt för Ebba och Victoria. Skulle tro att den ponnyn har mycket egen vilja.

2013-03-12 @ 22:18:08
URL: http://www.karlboms.se
Postat av: Angry Birds Go iOS hack

We're a gaggle of volunteers and opening a brand new
scheme in our community. Your website offered us with helpful info to work on. You've done an impressive activity and
our entire neighborhood might be thankful to you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se