Tentaångest

Jag borde inte ha det, är bara lite grundformler som krävs så klarar man det mesta (eller inte riktigt så simpelt...). Läkemedelsberäkningstenta imorgon = mattetenta som kräver 100% rätt.Aja, det blir bättre hela tiden medans jag känner igen allt mer, men likväl sjukt nervöst.

Lite positivare saker - jag älskar att ha pendelkort igen (sommarkortet var med lika underbart). Bara till att hoppa på första bästa buss/tåg o dra iväg vart än man vill! Frihet :). Samtidigt slipper man bensin och kan surfa/läsa/whatever you want to do under tiden man åker! Plugga är perfekt, så kan man rida när man kommer fram.

Nu blir det till att återgå till plugget för min del!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se