Sjuk

Ngn konstig förkylning har fått sitt grepp om mig och gjort mig totalt utpumpad bara ut av att finnas till. Himla onödigt kan jag tycka nu när jag är i full gång med min roliga praktik! Tur det är en lugn vecka framöver så jag inte missar några pass.
Ligger nu utslagen i sängen och mumsar lite på Marabous nya Crunchy Corn (majssnacks i mjölkchoklad). Både jag o pappa diggar den. Lär slockna snart känner jag. Pimplar med jämna mellanrum i mig Kan-Jang för att skapa ngn sort av chock-behandling så man kan bli av med skräpet snarast. Under tiden njuter jag av musiken från Spotify - en gratis månad med Premium, har en känsla av att jag kan komma fortsätta med Premium en tid till framöver även efter månadens slut.
Längtar4 nu bara efter att få träna vidare med Forsythia, C.H-B.-träning på tisdag! Piaff piaff piaff :), snart sitter det. Måste dock vara mkt kryare innan det blir på tal...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se