Lediga dagen

Veckans enda lediga dag har varit nice! Sovmorgon, frukost medans mamma förmiddagsfikade, ridtur ut på lilla fältet med Forsythia för att klättra. Blev en rätt kravlös ritt med flertalet inslag av bus då hon var väldigt pigg o glad (trots 2 tuffa pass i rad med tränare i ryggen tis o ons). Busade upp för backen, skuttade över en mindre gräshög m.m. :).Bra beröm för henne efter allt jobb. imorgon och lördag blir det vilodag för henne, nästa pass blir på söndag!

Jag var i eftermiddags på massage i eslöv, Eslövs Rygg- och Idrottscentrum, kändes bra med så kunnig personal. Hoppas kunna få rätt på knutorna och de vänstra ryggmusklerna - de har vållat massörerna problem sen flera år tillbaka. Kompenserar upp för ngt? Kom i efterhand på att jag kunde frågat om kiropraktor hade varit ngt att kolla upp sig hos?
Ska prova en till massör på torsdag som har sitt ställe mkt bättre till längs min pendelsträcka (smidigt!), hoppas det kan vara ngt riktigt bra. Se vad hon säger.

Har idag hämtat ut min korrigerade balklänning, sitter som den ska nu! Liten aning lös över magen tyvärr, men då den inte har dragkedja o ej stretchig så kommer jag inte i den utan det :P, får så vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se