Härlig vecka

Ja det har varit en mkt lärorik vecka som nu går mot sitt slut. Har haft 4 dagars praktik, måndag-torsdag, som har varit riktigt roligt - men också helt slut i hjärnkontoret! Sovit som en klubbad säl ^^. Jag märkte samtidigt redan under praktikens första dag hur mkt självsäkrare jag är i rollen som sjuksköterska, jisses vad mkt som har hänt sen termin 1 när man var osäker som bara attan!
 
Forsythia och jag har fortsatt avnjuta livet och träningen ute på stubbfälten, allt från piaffträning till att i nästa stund släppa iväg i fullt ös över vidderna. I torsdags var jag så slut att det bara blev en relativt kravlös uteritt med fri galopp över ett fält och därefter avnjutning av årets sista brittsommardag i maklig skritt längs vägarna.
 
Helgen har ägnats ät hästar, vänner, utgång, gäster på gården igårkväll (lördag) - och idag till att sova ut, rida och bara njuta av att umgås med familjen. Ikväll blir det till att åka till Lund, träffa vännerna i villan och Henrik. Ska bli riktigt kul!
Praktik imorgon em-kväll (kl.13-21.30) som är starten på en intensiv vecka - 6 dagar pratik, träning för MC och CHB, massage i Eslöv, hämta ut balklänningen och än fler gäster på lördagen!
 
Its gonna be awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se