4 månader kvar...

Konstatera ikväll att det man är 2 veckor in i terminen och att det bara är 4 månader kvar till examen!! Kanske dags att så smått titta runt efter jobb? Sagt o gjort, satte mig och kikade runt lite. Hm, känns inte direkt optimalt (är nog sällan med att gå ut på vårkanten, till sommaren behövs ialf sommarvikarier). Som vanligt efterfrågas erfarenhet - det enda jag kan skryta med är med äldrevården (2½år) som usk. Alltid ngt ialf! Inte den änden jag tänkt mig starta i men bättre än inget åtminstonde :). Flest och roligast jobb hittade man helt klart i Stockholm! SUS här i Skåne har anställningsstopp, hurra.... Diss! Bara till att hoppas att det kommer gå många 40-talister i pension för alla oss kommande nylegitimerade ssk :)!

Men innan examens så kommer Corbalen den 27 oktober - längtar!! Taggad som attans, hoppas nu bara på att kunna få tag i biljetter... Har redan klänning fixad + allehanda ting till. Hålla tummarna!

Natti natti gott folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se