Packas för fullt

Ja imorgonbitti bär det av mot Laholm och deras stora meeting, fredag-söndag för min och Forsythias del. Börjar bli hektiskt då jag jobbar ikväll 15-30-23.00 och allt är inte på plats ännu. Blir till att fläta i eftermiddag med så vi hinner upp till våran start och rida fram imorgon förmiddag. Tar ju sin lilla tid att köra med...
Varmt som bara den är det, man själv njuter men Forsythia tycker det är något jobbigare, blir lite matt. Därför har det fått bli lätta, roliga o lösgörande pass senaste dagarna, inget trimmande, så vi får se hur vi sätter vissa grejer i helgen, såsom de små travvolterna som är en liten svaghet hos oss båda. Men det löser vi! Har ju satt dom förr :).
 
Nej nu får jag pysa vidare, hoppas ni får en underbar dag och helg allihopa!
 

Kommentarer
Postat av: Annika Karlbom

Spännande! Jag skall till Laholm i helgen. Då skall jag försöka hinna se någon av dina starter.

2012-07-27 @ 06:08:51
URL: http://teamfix.wordpress.com/
Postat av: My

Hoppades ju att du hade ett nytt inlägg om dagens klass;). Såg att det var vansinnigt ojämna domarsiffror:/.

Svar: Haha, tyvärr hade jag inte möjlighet till att skriva under helgens gång, ska försöka kompensera upp det i efterhand :)! Ja det blev så :(...
Mathilda Månsson

2012-07-28 @ 03:11:25
URL: http://mjeppan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se