Ledig fredag

En fin dag idag får man säga hittintills, solen skiner o enbart lite stackmoln gömmer den då och då.
Jag sitter på bussen på väg från Lund till Ystad efter att ha tillbringat gårdagskvällen i studentstaden i min fina lägenhet. Nästa hållpunkt blir Sjöbo marknad för införskaffande av marknadskarameller innan jag kör hem till Forsythia för en ridtur. Då hon fick vila igår så blir det antingen ett mjukgörande pass hemma på stora fältet eller till att rida ut på banvallen för att ha lite kul :). Har inte riktigt bestämt mig ännu, gör det när jag kommer hem.
 
Igår fyllde fölen 3 resp 2 månader (bägge är födda den 19e). O som dom växer! Isadora är inne i en lite mindre fager fas medans Frans nyligen kommit ur sin och bara blir allt vackrare! Hans ögon speglar samla godhet och snällhet som modern Frida besitter <3.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se