Kul med nya bilder

Alltid roligt när man får ngn att ta lite nya bilder på en - häromdagen så fick jag mamma att fota på träningen som ni fick se tidigare i veckan, och igår kom pappa in om i stallet och tog en bild på mig och Forsythia med min kamera, mkt nöjd!

Det är alltid lika "fascinerande" att ut o köra, oavsett vardag eller helg. Att köra 80 på en 80-väg som en laglydiga förare är oftast inte uppskattade, ses nog som ngt utan ett fartblock. Blivit omkörd av x antal bilar i vilket fall som - som vanligt! Fast vi som håller hastigheten ses ju aldrig visserligen, vi hinner ju inte ikapp varandra ;).

Idag drar Bruksprovet 2012 igång! Imorgon ska jag och mamma dit för att titta på 4-5åringarna. Håller tummarna för att där kommer minst en ny framtida stjärna! Sen blir det måndag eftermiddag (efter praktiken), ska kika på 3-åringarnas löshoppning då jag missar ridningen på tisdagen (pga praktik...). Onsdagen missar jag tyvärr med, men torsdagen är avsatt för heldag på Flyinge. Ev kan jag komma gå o se hingstklasserna på lördag, låter minst sagt intressant. Hoppas träffa på många där! Stina (sodressage.blogg.se) kommer förhoppningvis ner och gör mig o mamma sällskap på torsdag!
Ses vi där?
Ha en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Annika

Wow vilka snyggingar, och ditt träns går inte av för hackor heller. Det uppstår någonslags habegär när man ser det.

2012-02-26 @ 19:48:07
URL: http://teamfix.wordpress.com
Postat av: Mathilda

Tack så mkt! Är mkt glad för mitt kandar :), har jobbat ett tag på att få ihop det som jag sj önskat!

2012-03-17 @ 10:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se