Foton

Har gått ett antal dagar sedan jag provade att skriva mitt första inlägg här och introducera min nya blogg :). Nu efter att min skolarbete äntligen är klart och inlämnat får jag äntligen lite tid över till att spendera här inne igen!

Tidigare idag var jag väldigt exalterad då det ryktades om att Totilas var såld till en av Edward Gals sponsorer så att det magiska ekipaget äntligen skulle komma att återförenas igen. Men tyvärr var det bara ett rykte och inget mer... Glädjen fallerade snabbt.
Fick istället glädjas över en otroligt rolig dag på praktiken (praktiserar som sjuksköterska på vårdcentral, trivs som fisken i vattnet), att skolarbetet är inlämnat och senaste tenta o kurs är godkända! ^^


Här kommer lite bilder på mina hästar som jag berättade om i föregående inlägg

Forsythia och jag i finalen av 7-årsChampionatet 2010 i Flyinge





Frida (e.Tip Top - Maraton) våren 2009 när hon gick in i avelsboxen igen och betäcktes med Bocelli. Är nu dräktig med Sir Donnerhall II.




Fackellilja (Topaasch - Don Primero), dräktig med Sohn der Sonne, tillsammans med mormor Frida



Fjärilsviol (e.Connaisseur u.Frida ue. Tip Top)




Fjärilsviols unika fläck mellan ganascherna!



Flora Linnéa (e.Bellagio u.Fackellilja ue.Topaasch)



Fiorelli (f-10 e.Bocelli - Tip Top) Såld till Stockholm.



Och Smedhults Zvala (e.Rolökke Swallow - Merrie Master)



Imorgonkväll blir det en kort ridtur med Forsythia efter praktiken, sen Årsmöte med Färs Härads Ryttarförening (har fått veta att jag ska få pris!), sen blir det till att träffa vänner i Lund!

Ha en underbar helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Vad spännande med ett Sohn der Sonne föl! Är det okej om jag länkar hit från vår blogg?



/Maria

2012-02-10 @ 10:14:29
URL: http://dressyrsnack.se/
Postat av: Sofie

Härligt med blogg Mathilda! Kan du inte slänga upp lite bilder på alla fina ponnysar du ridit också? Kram!

2012-02-11 @ 07:51:44
URL: http://gillberg.worldpress.com
Postat av: Mathilda

Maria: Ja det får du jättegärna göra, tack så mycket om du vill länka :)!



Sofie: Tack! Bilder på ponnyerna kommer då :)! Har jag tur så kanske jag tom hinner imorgon, annars försöker jag få in det innan veckans slut.



Tack för era kommentarer!

2012-02-14 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se