Flyt!

Hade riktig tur med vädret - fick ridit på stubbfältet i solsken i lite drygt en halvtimme mellan 2 åskoväder. Forsythia var riktigt fin, något vinglig i de första serierna, men sen fick vi ihop det och sista ettorna kändes grymt bra! Vi båda två var lika glada över att få sträcka ut över det stooora fältet.
Sen blev det till att skynda sig lite hem, för då hade vi nästa åskoväder i ryggen.
Och jäklar vad det brakade loss! Blixt på blixt, och det rakt över gården. Tack o lov hade jag hunnit göra allt klart och gått in i huset, men min plan att fånga 11-bussen var att glömma, gick inte att duscha osv. Får bli nästa buss!

Nu har det börjat lugna sig, hoppas det fortsätter så så att jag vågar släppa ut Forsythia utan att oroa ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se