Stockholm!

Idag har jag flugit upp till Stockholm för att träffa Ebba, Helena och Victoria!! Äntligen igen! Var ett tag sedan nu (to long time ago)...
Blev till att gå upp kl.6 för att börja packa, rida Forsythia, duscha och sen packa klart innan jag körde till Sturup för att lyfta kl.12.
Konstaterat att jag har noll insikt om min egen dialekt... i Skåne anses jag inte ha ngn direkt skånsk dialekt, men idag hann jag bara in på första matställe så hörde dom direkt - Oh en skånsk flicka! Haha, norr om skåne är jag tydligen väääldigt skånsk...
Har blivit seightseeing genom delar av vackra Stockholm, så fint! Ätit lyxigt gott på Texas Long Horn, revbensspjällen - mums!
Och höjdpunkten då (utöver att träffa Ebba och Helena <3) - att få träffa Victoria, se Ebba rida och själv få rida henne igen! Och gud så mkt som har hänt! Musklat på sig och galoppen var den härligaste jag ridit på en ponny <3! Jag har haft aha-upplevelser under utbildningen, men nu har hon vuxit i sin kropp och med skicklig träning av Ebba har den utvecklats enormt och än mer potential finns att plocka fram :).
Nu avslutas dagen med mys i soffan! Kommer sova gott inatt minst sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se