Trots omslaget

Glädjen spritter i kroppen trots att temperaturen rasar på termometern och vinden viner in under jackan. "Ridabstinensen" hålls i schack med fina och roliga hästar och skritturer på min egen älskade pärla, utgång i lördags på nytt ställe med roligaste Annelee, en helg som inleddes med tungt och tufft slit på jobbet men som till idag förbytts tills en underbart kvalitativ och väl avstämd arbetsdag - man kände att man äntligen kunde arbeta med patientkvalité i fokus istället för att behöva jaga tiden och ständigt omprioritera vad som behövdes genomföras och vad som kunde avvaktas/avstås.
 
 
Nu längtar jag bara tills jag får lånat pappas borr och stämt av med honom om var jag kan hänga upp mina nya vackra canvastavlor som jag fyndat i Lund. Butiken ligger på Bankgatan runt knuten till SF. Den heter Mix aart och kan liknas vid Gallerix - men oj så mkt billigare och så mkt roliga och vackra saker o tavlor!
 
Jag har utöver tavlorna även lämnat min Donnerhall-plansch där för inramning, valde i samråd med ägaren ut en ram som framhäver motivet och färgtonerna på bästa sätt. Otroligt nöjd och väldigt spänd på att få hem den färdiga tavlan om ett par veckor :D!
 
 
Utgången i lördags på Björka Loge kan sammanfattas med - inledande skeptsism, dans med lite rolig prolyt, sen en kväll med prövning av fördomar och tokigheter = skratt i mängder. Träffade vänner, dansade en hel massa och träffade på ännu en sjuksköterska i havet av folk. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se