Flyter på

Ja, en hel del har nog hänt sedan förra inlägget, har gjort ett försök att skriva sen dess men då fungerade inte blogg.se och sen har inte tillfälle riktigt dykt upp..

Hade långweekend ledigt i helgen, fre-sön, riktigt skönt! Omladdad och såg fram emot jobbet igen på måndagen! Blev träning med både Strega och Forsythia :). Strega blir allt starkare och Forsythia kommer igång så sakteliga igen efter hältan.

Mitt bussprojekt denna månaden har dock gått åt skogen då jag enbart kan åka vid dagturer under vardagarna (går inga bussar efter jag slutat kvällsturerna kl.22 och för få ggr på helgerna efter dagturerna) och jag har denna månaden till stor del jobbat kvällspass i veckorna... Har åkt buss 1gång(!!) sedan den 28 aug. av 3 möjliga. Första dagen var det så stressigt att hinna med bussen hem att jag tog bilen påföljande morgon. För tredje morgonen hade jag bestämt mig för att åka, men försov mig... Fjärde chansen på fredag, sen går kortet ut... Summa kardemumma - utslängda pengar. Bättre lycka nästa gång!

Nu närmar det sig slutdatum för stallbygget! Men spontant är jag tveksam till om det hinner bli klart innan oktober. Vi målar för fullt, de bygger på för fullt och boxarna har inte anlänt ännu. Vi får se när slutdatumet blir, håll tummarna att det är snart! Men bland grannskapet är vi tydligen kända som "Dom med taket!" Haha ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av: sodressage.se